VELKOMMEN TIL FILMHJERTE.BLOGG.NO

Velkommen til denne bloggen!

På denne bloggen er tanken at jeg med jevne og ujevne mellomrom skal skrive litt om filmer og TV-serier som interesserer meg, eller om andre ting som har med temaet film å gjøre på en eller annen måte. Jeg liker å diskutere film, så om du er enig eller uenig i noe som skrives, skriv en kommentar!

I dette aller første innlegget vil jeg først si noen korte ord om hvorfor filmbloggen min har fått navnet filmhjerte. Navnet er kanskje ikke så originalt at det gjør noe, men siden det allerede eksisterer diverse andre blogger, nettsider eller firmanavn med diverse andre navneforslag som jeg tenkte på, falt jeg dermed ned på filmhjerte Lars JG. Ettersom jeg har et stort hjerte for film, var navnet sånnsett passende. Jeg vil presisere at filmbloggen langt fra skal spesialisere seg på filmer som handler om hjerte og smerte, kjærlighet og så videre. Det også vil den kanskje handle om, men filminteressen min strekker seg over et nokså vidt spekter av sjangere og temaer. Men nok om det i denne omgang.

Jeg skriver om filmer og ting som jeg er interessert i, og ikke nødvendigvis om de filmene som til en hver tid er “in” eller populære der og da, men jeg er åpen for å ta i mot tips, ris og ros og generelt sett tilbakemeldinger fra deg som leser det som skrives her. Du kan kommentere under hvert blogginnlegg (du må klikke på overskriften for å få opp siden der kommentarfeltet ligger), men vil du heller ta kontakt på andre måter så har jeg både telefon og epost-adresse 😉 Mail kan sendes til filmhjerte @ 1337.no

 

Snakkes!

 

L.J.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg